Paluszkowa olimpiada

Tytuł oryginalny:
Finger sports game
Autor:
Hervé Tullet
Tłumacz:
Dorota Malina
Wydawca:
Insignis Media (2015-2017)
ISBN:
978-83-65315-41-0
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
3.5 (2 głosy)

Czas na paluszkową olimpiadę! Paluszkowe robaczki już nie mogą się doczekać! Chcesz wziąć w niej udział? Weź długopis, narysuj na opuszku palca oczy, buzię i już! Twój własny paluszkowy robaczek! Do biegu... Gotowi... Start! Twoja pociecha ma około dwóch lat? Najbliższy czas upłynie wam pod znakiem kształtowania się zdolności twórczych dziecka, a jego ukochanymi przyborami staną się własne paluszki. To także czas, kiedy wyobraźnia rozwija się w szalonym tempie! Na paluszkach wspólnie narysujcie buzie i weźcie udział w paluszkowej olimpiadzie! To doskonały pretekst do wspólnego tworzenia różnych historii, których nigdy nie zabraknie, bo przecież ich źródłem jesteście właśnie wy!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Wesoła i aktywizująca
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo