40 koncepcji dobrych lekcji:

scenariusze lekcji języka polskiego jako obcego

Inne tytuły:
Czterdzieści koncepcji dobrych lekcji
Redakcja:
Agnieszka Rabiej
Hanna Marczyńska
Beata Zaręba
Władysław T. Miodunka
Wydawca:
Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas (2011)
Wydane w seriach:
Metodyka Nauczania Języka Polskiego jako Obcego
ISBN:
97883-242-1629-1
Autotagi:
audiobooki
CD
dokumenty elektroniczne
kursy językowe
scenariusze
Źródło opisu: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Pile - Katalog główny

Zbiór bogato ilustrowanych i zróżnicowanych tematycznie scenariuszy lekcji języka polskiego jako obcego. Jego celem jest rozwijanie kompetencji rozumienia ze słuchu, mówienia czytania i pisania na różnych poziomach zaawansowania uczących się (A1, A2, B1, B2, C1, C2).
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo