Skarbiec nauczyciela-terapeuty

Inne tytuły:
propozycje rozwiązań pracy terapeutycznej prowadzonej z dziećmi w wieku przedszkolnym o specyficznych i specjalnych potrzebach edukacyjnych
Autorzy:
Anna Franczyk
Katarzyna Krajewska
Wydawca:
Oficyna Wydawnicza Impuls (2005-2021)
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki
publikacje fachowe
scenariusze
Więcej informacji...

Część 1. Diagnoza; 1. Wybrane narzędzia diagnostyczne (zabawy, ćwiczenia, karty pracy wykorzystywane podczas diagnozowania umiejętności i możliwości dziecka); 1.1. Poznajmy się Bawimy się razem; 1.2. Zabawy z klockami; 1.3. Zabawy manualne; 1.4. Zabawy z wykorzystaniem figur geometrycznych; 1.5. Zabawy ze zwierzętami; 1.6. Zabawy z literami; 2. Kwestionariusze obserwacyjne rozwoju dziecka; 2.1. Kwestionariusz obserwacyjny rozwoju dziecka - poziom zmysłów; 2.2. Kwestionariusz obserwacyjny rozwoju dziecka - poziom poznawczy; 2.3. Kwestionariusz obserwacyjny rozwoju dziecka - poziom odkrywczo-badawczy; 2.4. Kwestionariusz obserwacyjny rozwoju dziecka – abstrakcyjno-symboliczny; Część 2. Wyniki diagnozy; 1. Przykładowy wzór opisu z zeszytu indywidualnej pracy terapeutyczne; 2. Opis przypadku - praca na poziomie zmysłowym; 3. Opis przypadku - praca na poziomie poznawczym z wybranymi elementami poziomu zmysłowego; 4. Opis przypadku - praca na poziomie poznawczy; 5. Opis przypadku - praca na poziomie poznawczym i odkrywczo-badawczym wzbogaconym o wybrane elementy zawarte na poziomie abstrakcyjno-symbolicznym; 6. Opis przypadku - praca na poziomie abstrakcyjno-symbolicznym z wybranymi elementami poziomu odkrywczo-badawczego; 7. Opis przypadku - praca na poziomie odkrywczo-badawczym i abstrakcyjno-symbolicznym; Część 3. Planowanie pracy dydaktyczno-terapeutycznej; 1. Przykładowy okresowy plan pracy dydaktyczno-terapeutycznej - praca na poziomie zmysłowym; 1.1. Pierwszy czasookres; 1.2. Drugi czasookres; 1.3. Trzeci czasookres; 2. Przykładowy okresowy plan pracy dydaktyczno-terapeutycznej - praca na poziomie poznawczym; 2.1. Pierwszy czasookres; 2.2. Drugi czasookres; 2.3. Trzeci czasookres; 3. Przykładowy okresowy plan pracy dydaktyczno-terapeutycznej - praca na poziomie odkrywczo-badawczym; 3.1. Pierwszy czasookres; 3.2. Drugi czasookres; 3.3. Trzeci czasookres; 4. Przykładowy okresowy plan pracy dydaktyczno-terapeutycznej - praca na poziomie abstrakcyjno-symbolicznym; 4.1.Pierwszy czasookres; 4.2. Drugi czasookres; 4.3.Trzeci czasookres; Część 4. Podsumowanie pracy dydaktyczno-terapeutycznej; 1. Przykładowe opisy postępów rozwoju psychomotorycznego dziecka. [JK]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:propozycje rozwiązań pracy terapeutycznej prowadzonej z dziećmi w wieku przedszkolnym o specyficznych i specjalnych potrzebach edukacyjnych Od programu do realizacji - propozycje rozwązań pracy terapeutycznej prowadzonej z dziećmi w wieku przedszkolnym o specyficznych i specjalnych potrzebach edukacyjnych Od programu do realizacji (na bazie własnych doświadczeń z pracy terapeutycznej)
Autorzy:Anna Franczyk Katarzyna Krajewska
oraz:Katarzyna Krajewska
Wydawca:Oficyna Wydawnicza Impuls (2005-2021)
ISBN:83-7308-417-7 978-83-66990-54-8 978-83-7308-768-2 978-83-7308-918-1 978-83-7587-517-1 978-83-7587-565-2 978-83-7587-740-3 978-83-7850-139-8 978-83-8095-369-7 978-83-8095-632-2 83-7308-918-1
Autotagi:dokumenty elektroniczne dramat druk książki literatura literatura piękna literatura stosowana pliki i bazy danych podręczniki poradniki poradniki i przewodniki publikacje dydaktyczne publikacje fachowe scenariusze zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 36 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo