Dreptuś Matematyk:

matematyka na starcie

Inne tytuły:
Dreptuś Matematyk 1
Autor:
Dorota Cudnik ...
Ilustracje:
Beata Mirowska-Markiewicz
Małgorzata Śliczniak
Wydawca:
Wydawnictwo Epideixis
Wydane w seriach:
Pus
Pus.Matematyka
ISBN:
978-83-7514-053-8, 978-83-7514-186-3
83-7515-063-8, 078-83-7514-053-8
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
Więcej informacji...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Dreptuś Matematyk 1
Autorzy:Dorota Cudnik Beata ; Śliczniak Małgorzata ; Kaproń Magdalena Mirowska Markiewicz
Ilustracje:Beata Mirowska-Markiewicz Małgorzata Śliczniak
Wydawca:Wydawnictwo Epideixis
Serie wydawnicze:Pus Pus.Matematyka
ISBN:978-83-7514-053-8 978-83-7514-186-3 83-7515-063-8 078-83-7514-053-8
Autotagi:druk ikonografia książki literatura literatura stosowana podręczniki publikacje dydaktyczne szkoły podstawowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 6 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo