Jak być eko czyli Wiersze o ekologii

Autor:
Urszula Kamińska
Wydawca:
Wydawnictwo Greg (2017-2023)
Wydane w seriach:
Kolorowa Klasyka
ISBN:
978-83-7517-751-0, 978-83-7517-752-7
978-83-7517-751-0
Autotagi:
druk
książki
poezja
wiersze
5.0

Jak być eko to idealna książeczka, która pomoże w humorystyczny i ciekawy sposób wytłumaczyć dzieciom wszystkie najważniejsze zagadnienia i pojęcia związane z ekologią. Dzieci od najmłodszych lat dowiadują się, że należy dbać o dobro Ziemi, naszej planety. Co jednak oznacza ekologia i efekt cieplarniany, dziura ozonowa, kwaśne deszcze niełatwo wytłumaczyć. Pomogą w tym wiersze zawarte w Jak być eko - w przystępny i zabawny sposób prezentują sposoby ochrony przyrody, dbania o czystość powietrza, wody, wyjaśniają, czym jest GMO, recykling i smog. Opisują, jak pozyskiwać energię, jak segregować śmieci, jak oszczędzać wodę. Z tej książeczki każde dziecko dowie się, co może zrobić, by samemu chronić Ziemię i jak stać się małym ekologiem! Twarda oprawa zapewni książce trwałość i bardzo ładnie prezentuje się na półce.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo