Lusia i przyjaciele:

podwieczorek

Tytuł oryginalny:
Lucie et Cie
Autor:
Marianne Dubuc
Tłumacz:
Sebastian Szymkowiak
Ilustracje:
Sebastian Szymkowiak
Wydawca:
Wydawnictwo ŁAJKA Sebastian Szymkowiak (2016)
ISBN:
978-83-63671-09-9
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
proza
2.0

Pierwszy z trzech tomików adresowanej do najmłodszych obrazkowej serii przygodowej pt. „Lusia i przyjaciele”. Każdy z nich zawiera krótką, bardzo prostą historyjkę o przyjaźni. Pierwszy tomik opowiada o wspólnym podwieczorku małej dziewczynki i jej zwierzęcych przyjaciół i wzajemnym dzieleniu się smakołykami. Ciepła, pogodna historyjka uczy takich społecznych umiejętności jak dzielenie się z innymi, pomaganie innym i zawieranie przyjaźni.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo