Najciekawsze bajki przedszkolaka

Opracowanie:
Agnieszka Antosiewicz
Maria Zagnińska
Wydawca:
Wydawnictwo Greg (2016-2023)
ISBN:
978-83-7517-685-8, 978-83-7517-686-5
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...

"Najciekawsze bajki przedszkolaka" to zbiór najpiękniejszych bajek dla dzieci, które przekazują w prosty sposób informacje o najważniejszych wartościach w życiu. Czy Twoje dziecko uwielbia te chwile, kiedy siadacie wspólnie do czytania? Po obiedzie, wieczorem, albo w wolnych chwilach, lubicie powracać do starych bohaterów i jeszcze raz przeżywać z nimi przygody? "Najciekawsze bajki przedszkolaka" to zbiór opowiastek przeznaczonych dla młodych Czytelników. Pogodne i ciepłe historyjki przydają się w każdym momencie. Bez względu na to, jak wiele razy czytaliśmy już konkretną bajkę, jej urok nie maleje i wciąż zachęca do ponownego obcowania z literaturą. Niniejsza pozycja zawiera zbiór ulubionych bohaterów, ludzi, zwierząt czy zabawek, z którymi dziecko może przeżywać liczne przygody i za każdym razem bawić się na nowo, jednocześnie rozwijając wyobraźnię. W "Najciekawszych bajkach przedszkolaka" każda historia zawiera ważne przesłanie. Niektóre uczą o zdobywaniu przyjaciół, o bezpiecznej jeździe na rowerze, zaletach płynących z dzielenia się zabawkami z innymi dziećmi. Widzimy więc, że pozycja nie służy wyłącznie rozrywce, ale potrafi pozytywnie wpłynąć na rozwój malucha! Bajeczki idealnie nadają się na wspólne chwile przed zaśnięciem. Wyciszają, pozwalają ukoić zmysły i nie zawierają fragmentów, które mogłyby wzbudzić u dzieci agresję. Bez obaw możemy wykorzystywać je również w przedszkolu czy szkole, gdyż z pewnością spodobają się wszystkim dzieciom! "Najciekawsze bajki przedszkolaka" to wspaniała pozycja, którą zainteresować powinien się każdy rodzic. Ulubieni bohaterowie i przygody, które oprócz zabawy również uczą, sprawdzą się w każdym domu. Bardzo ważną chwilą dla dziecka jest możliwość spędzenia wspólnego czasu z rodzicami. W takich momentach najlepszym rozwiązaniem jest włączenie w to wszystko bajek i pokazanie, że czytanie to czynność, którą należy pielęgnować!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Opracowanie:Agnieszka Antosiewicz Maria Zagnińska
Redakcja:Agnieszka Antosiewicz Maria Zagnińska
Wydawca:Wydawnictwo Greg (2016-2023)
ISBN:978-83-7517-685-8 978-83-7517-686-5
Autotagi:druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna opowiadania proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 6 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo