Co to znaczy...

Inne tytuły:
101 zabawnych historyjek, które pozwolą zrozumieć znaczenie niektórych powiedzeń
Autor:
Grzegorz Kasdepke ...
Ilustracje:
Aneta Krella-Moch ...
Wydawcy:
Wydawnictwo Literatura (2002-2014)
Stowarzyszenie Pomocy Osobom Niepełnosprawnym LARIX
Autotagi:
druk
książki
Więcej informacji...
3.8 (4 głosy)

Co to znaczy "czuć do kogoś miętę", "mieć kiełbie we łbie" czy "wyglądać jak pięć minut"? Jeśli twoje dziecko stale zadaje ci takie kłopotliwe pytania, sięgnijcie razem po uroczą książeczkę Grzegorza Kasdepke "Co to znaczy..." Autor, który sam jest ojcem małego Kacperka, doskonale wie, jak w sposób lekki i zabawny wyjaśnić zagadki języka polskiego. Prosto, przystępnie i zrozumiale tłumaczy znaczenia najpopularniejszych związków frazeologicznych, z jakimi na co dzień stykają się dzieci. Jak zwykle u tego pisarza, dydaktyzm jest przesłonięty znakomitym poczuciem humoru. Jego opowiadania bawią w równym stopniu najmłodszych, jak i osoby dorosłe. "Co to znaczy..." to zbiór króciutkich i zabawnych historyjek o Bartusiu i jego rodzinie, znanych czytelnikom piątkowego dodatku dla dzieci "Gazety Wyborczej" - "Komiksowo". Śmieszne ilustracje ułatwiają maluchom zrozumienie tekstu. [merlin.pl]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:101 zabawnych historyjek, które pozwolą zrozumieć znaczenie niektórych powiedzeń Co to znaczy... powrót Bartusia, czyli Co to znaczy po raz drugi Sto jeden zabawnych historyjek... Dwieście zabawnych historyjek, które pozwolą zrozumieć znaczenie niektórych powiedzeń Zestaw Jubileuszowy Cz.1. czyli 101 zabawnych historyjek, które po zwalają zrozumieć znaczenie niektórych powiedzeń 101 zabawnych historyjek, które pozwolą zrozumieć znaczenie powiedzeń ponad 200 zabawnych historyjek, które pozwolą zrozumieć znaczenie niektórych powiedzeń Co to znaczy... czyli 101 zabawnych historyjek, które pozwolą zrozumieć znaczenie niektórych pojęć czyli ponad 200 zabawnych historyjek, które pozwolą zrozumieć znaczenie niektórych powiedzeń Sto jeden zabawnych historyjek, które pozwolą zrozumieć znaczenie niektórych powiedzeń zestaw jubileuszowy
Autorzy:Grzegorz Kasdepke Aneta Krella-Moch
Ilustracje:Aneta Krella-Moch Artur Gulewicz Małgorzata Gołąb
Wydawcy:Wydawnictwo Literatura (2002-2014) Stowarzyszenie Pomocy Osobom Niepełnosprawnym LARIX
ISBN:83-88484-79-6 83-89409-38-0 978-83-60638-63-7 978-83-61224-28-0 978-83-61224-94-5 978-83-7672-003-6 978-83-7672-200-9 83-60638-63-7 83-7672-200-9 83-88484-70-6 978-83-61224-28 98-83-7672-003-6 978-83-7672-200-99
Autotagi:beletrystyka druk epika książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania proza publikacje dydaktyczne publikacje popularnonaukowe reprodukcje rodzina zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 95 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo