Zły Kocurek:

szkoła

Tytuł oryginalny:
Bad Kitty School Daze
Autor:
Nick Bruel
Tłumacz:
Marta Panek
Wydawca:
Wydawnictwo Mamania - Grupa Wydawnicza Relacja (2013)
ISBN:
978-83-65087-68-3
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
opowiadania

Kocurek i Szczeniaczek zachowują się o-k-r-o-p-n-i-e! Walczą ze sobą, hałasują, syczą i ślinią się, a to wszystko budzi dziecko. Trzeba ich nauczyć właściwego zachowania. Czas na szkołę dobrych manier. Czy Kocurek nauczy się przestrzegania zasad? Czy zaprzyjaźni się z pozostałymi uczniami, czy też wprowadzi CHAOS do szkolnej klasy? Nie będzie łatwo - jeden z uczniów właśnie wyznał, że n-i-e-n-a-w-i-d-z-i kotów... Świetna zabawa gwarantowana (tylko nie dla opiekunów Kocurka).
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo