Kod Himmlera

Autor:
Przemysław Piotrowski
Lektor:
Marcin Popczyński
Wydawca:
Heraclon International - Storybox.pl
ISBN:
978-83-7927-629-5, 978-83-7927-623-5
Autotagi:
audiobooki
beletrystyka
CD
MP3
powieści
proza
2.0 (2 głosy)

W 1943 roku dochodzi do przerażającego wydarzenia w nazistowskich bunkrach Olbrzyma w Górach Sowich. Dwa lata po wojnie brytyjski marines zostaje z grupą najlepszych komandosów wysłany na Antarktydę, gdzie cudem udaje mu się przeżyć. Czasy obecne. W okolicy norweskiej stacji Troll na Ziemi Królowej Maud dochodzi do spektakularnego odkrycia, a w Oslo zostaje zamordowany ceniony pracownik naukowy. Tymczasem w ręce młodego dziennikarza z Polski trafiają stare nazistowskie dokumenty, które jego dziadek znalazł dzień przed śmiercią w kompleksie Olbrzyma. Wnuk postanawia rozwiązać zagadkę, a kolejno odkrywane fakty okazują się coraz bardziej szokujące i niebezpieczne. Wplątują go w walkę bezwzględnych wywiadów, a każdy kolejny krok prowadzi do rozwiązania mrocznej tajemnicy, która może doprowadzić świat na skraj zagłady i zmienić go w prawdziwe piekło na ziemi...
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Miał być thriller, a jest tandetny erotyk • - erotyk bo autor bardzo dużo miejsca poświęcił na rozpisywanie się o atrakcyjności seksualnej głównego bohatera, łącznie z podaniem rozmiarów jeo penisa, o tym, jak jego feromony odurzają kobiety, które wręcz proszą, żeby je zapłodnił - serio, tak właśnie Tomek - główny bohater, jest opisywany. Podobnie jak obiekt jego fascynacji bibliotekarka Kasia, postrzegana głównie przez pryzmat seksapilu. • - tandetny, bo bohater radzi sobie wybitnie dobrze w każdej aktywności fizycznej, jest bez wad i najmniejszej słabości, wszystkie kobiety "lecą na niego", obowiązkowo ma mocną głowę. • Szkoda, że takie nudne i sztampowe są te główne postacie, bo w nielicznych momentach akcji i przedstawiania historii Riese przebłyskuje pewien zadatek na dobrą książkę sensacyjną - niestety zmarnowany
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo