Mrówka

Autor:
Jan Brzechwa (1900-1966)
Ilustracje:
Anna Stefaniak
Lech Stefaniak ...
Wyd. w latach:
1976 - 2016
Wydane w seriach:
Biblioteczka Niedźwiadka
Biblioteka Najmłodszych
Seria "Z Wiewiórką"
Biblioteczka Niedźwiadka - Olesiejuk
Autotagi:
druk
książki
liryka
Więcej informacji...

Wół miał odwieźć so szkoły stół. Powiada do osła: "Na wieś Stół ten do szkoły zawieź. Osioł pomyślał: "O, źle! Seria kolorowych, bogato ilustrowanych, kartonowych bajeczek prezentuje najbardziej znane i lubiane wierszyki dla dzieci. Książeczki te są trwałe i /"bezpieczne/" - posiadają zaokrąglone rogi. Ciągle rozszerzana o nowe tytuły seria przeznaczona jest dla najmłodszych dzieci, które dopiero zaczynają czytać.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Jan Brzechwa (1900-1966)
Ilustracje:Anna Stefaniak Lech Stefaniak Julitta Karwowska-Wnuczak Monika Stolarczyk Dariusz Stolarczyk Anna i Lech Stefaniakowie Julitta Karwowska Renata Krześniak
Wydawcy:Firma Księgarska Olesiejuk (2014-2016) Wydawnictwo Kama Jolanta Urban (1994) Krajowa Agencja Wydawnicza RSW Prasa-Książka-Ruch (1976-1980) Wydawnictwo Sara Biuro Wydawnicze Ruch Firma Księgarska Jacek i Krzysztof Olesiejuk - Inwestycje
Serie wydawnicze:Biblioteczka Niedźwiadka Biblioteka Najmłodszych Seria "Z Wiewiórką" Biblioteczka Niedźwiadka - Olesiejuk
ISBN:83-7153-093-5 83-7297-231-1 83-85497-74-9 978-83-274-1627-8 978-83-7297-613-0 978-83-7297-656-7 978-83-7297-937-7
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk ikonografia książki liryka literatura literatura piękna poezja wiersze zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 40 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo