Słaba płeć?

Inne tytuły:
wyk
Reżyseria:
Krzysztof Lang
Zdjęcia:
Michael Coulter
Kompozytor:
Rafał Stępień
Scenariusz:
Katarzyna Gryga
Hanna Węsierska
Wojciech Pałys
Producent:
Mariusz Łukomski
oraz:
Katarzyna Gryga ...
Wydawcy:
Monolith Films (2015)
Monolith (2015)
ISBN:
978-83-655090-5-5, 978-83-65509-29-1
Autotagi:
DVD
filmy
filmy i seriale
nagrania wideo
Więcej informacji...

Zjawiskowa Olga Bołądź ("Służby specjalne", "Nad życie") oraz plejada gwiazd polskiego kina w niepoprawnej romantycznie komedii o kobiecie, która dostaje kopa od życia i postanawia grę pozorów zamienić na realizację marzeń. Zośka jest atrakcyjna, wykształcona i wie czego chce. Rodzinne miasteczko zamieniła na warszawską korporację i pnie się po drabinie sukcesu, choć do raju jeszcze droga daleka. Zamiast luksusowego apartamentu - kawalerka na kredyt, zamiast prestiżowej pracy - użeranie się z szefem burakiem, zamiast szczęśliwego życia - udawanie kogoś, kim nie jest. Pewnego dnia Zośka zalicza twarde lądowanie. Oszukana przez szefa traci pracę i reputację. Ten otrzeźwiający kubeł zimnej wody budzi ją z plastikowego korpo-snu i zmusza do działania. Ale to już nowa Zośka - silna kobieta, która chce wziąć z życia to, co jej się należy: miłość, przyjaźń, szacunek i satysfakcjonującą pracę. A przy okazji ukarać byłego szefa kanciarza i złowić dorodny okaz prawdziwego faceta. Słaba płeć? Serio? (Monolith)
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:wyk reż
Reżyseria:Krzysztof Lang
Aktorzy:Olga Bołądź Piotr Adamczyk Piotr Głowacki Marieta Żukowska Katarzyna Figura Marian Dziędziel Magdalena Kumorek Marek Bukowski Janusz Chabior Marcin Korcz Zofia Zborowska Ewa Gawryluk Kamil Kula Nick Moran Robert Gonera
Zdjęcia:Michael Coulter
Kompozytor:Rafał Stępień
Scenariusz:Katarzyna Gryga Hanna Węsierska Wojciech Pałys
Producent:Mariusz Łukomski
Scenografia:Ewa Skoczkowska
Kostiumy:Elżbieta Radke
oraz:Katarzyna Gryga Olga Bołądź Piotr Adamczyk Katarzyna Figura Krzysztof Lang Liliana Gałązka
Wydawcy:Monolith Films (2015) Monolith (2015)
ISBN:978-83-655090-5-5 978-83-65509-29-1
Autotagi:dokumenty elektroniczne DVD filmy filmy i seriale film i wideo nagrania wideo zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 8 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo