A co, jeśli nie potrafię?

Tytuł oryginalny:
Se non ci riesco?
Autor:
Silvia Serreli
Opracowanie:
Magdalena Lange-Rachwał
Ilustracje:
Silvia Serreli
Tłumacz:
Magdalena Lange-Rachwał
Wydawcy:
Wydawnictwo LektorKlett (2016-2017)
Klett Polska (2016)
Wydane w seriach:
Lena
Akademia Inteligentnego Malucha
Lena - Silvia Serreli
ISBN:
978-83-7715-940-8, 978-83-8165-481-4
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań

Mama chce zapisać Lenę na basen, aby mogła nauczyć się pływać bez dmuchanych rękawków. Wszyscy jej przyjaciele już to potrafią, a ona jeszcze nie. Lena boi się, że poczuje się gorsza, jeśli nie będzie umiała tego robić. Bohaterka książeczki ma 6 lat i zmaga się z „wielkimi” problemami swojego wieku. Odkrywa świat emocji i uczy się, jak sobie z nimi radzić. Książka jest przeznaczona dla dzieci, które myślą, że nie są w czymś dobre oraz dla rodziców, którzy chcą nauczyć swoje dzieci, aby w siebie uwierzyły. Została wzbogacona komentarzem psychologa kierowanym do rodziców, który uświadamia, jak pomóc dzieciom w odkrywaniu ważnej emocjonalnej sfery życia dzieci.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo