Atlas ćwiczeń korekcyjnych

Autor:
Sławomir Owczarek
Wydawcy:
Korso (2016)
Wydaw. Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna (1998-2011)
ISBN:
978-83-02-06718-1, 978-83-926819-3-9
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
Więcej informacji...

Pozycja ta jest zbiorem ponad 800 ilustrowanych instruktażowymi zdjęciami ćwiczeń, które mogą być wykorzystywane w korygowaniu wad postawy (plecy okrągłe, plecy wklęsłe, skoliozy, płaskostopie). "Atlas stanowi - w założeniu - pomoc dla prowadzących zajęcia gimnastyki korekcyjnej. Pokazuje on szeroką gamę możliwości, z której instruktor może czerpać, dobierając ćwiczenia do potrzeb i możliwości dzieci, ich wieku, a także rodzaju wady" mówi autor, wieloletni pracownik Zakładu Korektywy AWF, instruktor gimnastyki korekcyjnej w szkołach, gabinetach i przychodniach rehabilitacyjnych.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Sławomir Owczarek
Ilustracje:Wojciech Wójtowicz
Wydawcy:Korso (2016) Wydaw. Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna (1998-2011)
ISBN:978-83-02-06718-1 978-83-926819-3-9
Autotagi:atlasy druk książki literatura literatura stosowana podręczniki publikacje dydaktyczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 19 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo