Ukryte znaczenia czyli Zabawy słowami

Inne tytuły:
Krówka czy krówka
Autor:
Izabela Michta
Wydawca:
Wydawnictwo Greg (2016-2017)
ISBN:
978-83-7517-591-2, 978-83-7517-592-9
978-83-7915-352-7, 978837517592
Autotagi:
druk
książki
poezja
wiersze
Więcej informacji...

Najlepsza książka do kreatywnej zabawy słowami! Ukryte znaczenia, czyli zabawy słowami to oryginalna publikacja, stanowiąca nowość w literaturze dziecięcej. Wierszyki opisują wyrazy brzmiące tak samo, a mające zupełnie różne znaczenia - jak między innymi babka, kawka, kiwi, para czy zamek. Każda krótka rymowanka prezentuje jedno takie słówko i jego dwa znaczenia, dowcipnie ze sobą skontrastowane. To jedyna taka pozycja na rynku! Uzupełnieniem całości są wesołe rysunki, korespondujące ze znaczeniami słówka, o jakim mówi dany wierszyk. Całość jest bardzo kolorowa, estetyczna i dopracowana. Ta książeczka to gwarancja wspólnej zabawy, odkrywania bogactwa języka i rozbudzania językowej wrażliwości dziecka. Gorąco polecamy! źródło opisu: www.greg.pl
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Krówka czy krówka
Autor:Izabela Michta
Ilustracje:Dominika Marzec Dorota Marzec
Tłumacz:Dominika Marzec
Wydawca:Wydawnictwo Greg (2016-2017)
ISBN:978-83-7517-591-2 978-83-7517-592-9 978-83-7915-352-7 978837517592
Autotagi:druk ikonografia książki książki adresowe i telefoniczne liryka literatura literatura piękna literatura stosowana mikrofilmy mikroformy poezja publikacje dydaktyczne wiersze
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 34 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo