Nelly Rapp i Upiorna Akademia

Tytuł oryginalny:
Nelly Rapp och I Bergakungens Sal
Autorzy:
Martin Widmark
Christina Alvner
Tłumacz:
Karolina Augustyniak
Wydawcy:
Grupa Wydawnicza Relacja - Mamania (2016-2017)
Mamania (2016)
Grupa Wydawnicza Relacja
Wydane w seriach:
Już umiem czytać
ISBN:
978-83-65087-27-0, 978-83-65796-28-8
Autotagi:
druk
książki
powieści
proza
4.6 (5 głosów)

Nelly Rapp wraz z rodziną odwiedza dawno niewidzianego wujka Hannibala. Szukając łazienki, trafia do tajemniczego pomieszczenia na strychu, przypominającego szkolną klasę. To Upiorna Akademia, a Nelly będzie musiała dowiedzieć się wszystkiego o zwyczajach wampirów (zawsze myją zęby!), aby zdać egzamin i zostać jej uczennicą. Czy Nelly uda się zostać upiorną agentką? Łatwe do czytania i ekscytujące przygody upiornej agentki Nelly Rapp i jej psa Londyna autorstwa Martina Widmarka, bestsellerowego autora dla dzieci. W Upiornej Akademii, szkole trenującej upiornych agentów, Nelly uczy się, jak rozpoznawać i walczyć z przerażającymi stworami bez zostawania ofiarą własnego lęku. Książki z serii Nelly Rapp są straszne w sam raz dla młodych czytelników.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo