Od złości do radości:

wierszyki o uczuciach

Ilustracje:
Ewelina Jaślan-Klisik
Autorzy:
Anna Edyk
Anna Edyk-Psut
Wydawcy:
Wydawnictwo SBM (2016-2023)
Wydawnictwo SBM Sp. z o. o (2021)
Legimi (2016)
Autotagi:
druk
książki
poezja
wiersze
Więcej informacji...

Poznanie własnych uczuć i radzenie sobie z nimi to wielka sztuka, której uczymy się przez całe życie, ale zacząć powinniśmy już w dzieciństwie. Nie ma dobrych i złych emocji, ale mały człowiek musi wiedzieć, że nie w każdej sytuacji może skakać z radości i śmiać się do rozpuku, podobnie jak nie może pozwolić sobie na niegrzeczne zachowanie czy brzydkie słowa, tylko dlatego że akurat ma zły nastrój. Ta książka pomaga dzieciom nazwać ich uczucia i kontrolować je w sposób adekwatny do miejsca i czasu. Na jej kartach opowiadają o swoich emocjach sympatyczne przedszkolaki, zupełnie takie jak nasze pociechy… Odbiorcy: - dzieci w wieku przedszkolnym, - rodzice, którzy chcą pomóc swoim dzieciom w zrozumieniu siebie i świata, - nauczyciele i wychowawcy. Dlaczego warto nabyć tę książkę: - w sympatyczny i przystępny sposób omawia różne aspekty życia przedszkolaka, - pomaga dzieciom zrozumieć własne emocje i emocje innych ludzi, - przedstawia sytuacje z życia wzięte, odpowiada na rzeczywiste potrzeby dzieci.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Ilustracje:Ewelina Jaślan-Klisik
Autorzy:Anna Edyk Anna Edyk-Psut
Wydawcy:Wydawnictwo SBM (2016-2023) Wydawnictwo SBM Sp. z o. o (2021) Legimi (2016)
ISBN:978-83-8059-126-4 978-83-8059-169-1 978-83-8222-759-8 978-83-8222-964-6 83-8059-126-4
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk e-booki ikonografia książki liryka literatura literatura piękna poezja wiersze zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 19 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo