Logopedia w edukacji wczesnoszkolnej

Inne tytuły:
dziecko z wadą słuchu, zaburzenie przetwarzania słuchowego, mowa bezdźwięczna
zeszyt ćwiczeń
Autorzy:
Joanna Ćwiklińska
Dorota Wojewódzka
Joanna Rostkowska
Ewa Kozłowska ...
Wydawca:
Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Wydane w seriach:
Profesjonalne Publikacje dla Szkół i Placówek Oświatowych
ISBN:
978-83-2699118-9, 978-83-9118-9
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
publikacje fachowe
Więcej informacji...

W publikacji "Logopedia w edukacji wczesnoszkolnej. Zeszyt ćwiczeń. Dziecko z wadą słuchu, zaburzenie przetwarzania słuchowego, mowa bezdźwięczna" logopedzi - wieloletni praktycy, zamieszczają szereg przemyślanych, przydatnych kart pracy - dzięki zróżnicowanej trudności każde dziecko - przy pomocy rodziców lub logopedy - będzie mogło znaleźć odpowiedni materiał dla siebie. Materiał jest podzielony na 3 części. Dzięki temu dostajecie Państwo w swoje ręce praktyczną, narzędziową pomoc w codziennej pracy.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:dziecko z wadą słuchu, zaburzenie przetwarzania słuchowego, mowa bezdźwięczna zeszyt ćwiczeń
Autorzy:Joanna Ćwiklińska Dorota Wojewódzka Joanna Rostkowska Ewa Kozłowska Marlena Kurowska
Wydawca:Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Serie wydawnicze:Profesjonalne Publikacje dla Szkół i Placówek Oświatowych
ISBN:978-83-2699118-9 978-83-9118-9
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki publikacje dydaktyczne publikacje fachowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 2 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo