Interaktywne mapy historyczne:

starożytność

Ilustracje:
Maciej Galiński
Programowanie:
Marcin Banasiak
Marta Fret
Redakcja:
Izabela Hajkiewicz
Barbara Gawrysiak
Jacek Gawrysiak
Wydawca:
Nowa Era (2013)
Autotagi:
DVD
historia
mapy
multimedia interaktywne
podręczniki
szkoły podstawowe

Interaktywne mapy historyczne to zupełnie nowa seria wydawnictwa Nowa Era. Mają one formę aplikacji, która umożliwia zastąpienie tradycyjnych map ściennych dzięki wykorzystaniu tablicy interaktywnej, komputera lub rzutnika. W pierwszej części Interaktywnych map historycznych znajdują się materiały związane ze starożytnością - pierwszymi cywilizacjami, starożytną Grecją oraz Imperium Rzymskim. Prosta, intuicyjna obsługa oraz szybkość działania programu sprawia, że stanowi on doskonałe narzędzie do pracy z mapą w trakcie zajęć lekcyjnych. Duża liczba warstw map i opcja powiększania wybranych obszarów pozwala na dostosowanie omawianych treści do poziomu klasy i pomaga w indywidualizacji nauczania, a dołączone animacje oraz ilustracje ułatwiają utrwalanie wiadomości. Dodatkową zaletą tej aplikacji są różnorodne mapy konturowe z możliwością drukowania oraz liczne ćwiczenia kształcące i rozwijające umiejętności dotyczące pracy z map Wymagania sprzętowe: Windows XP SP2 lub nowszy 2 GB RAM Napęd DVD.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo