Czarodziejski balet

Tytuł oryginalny:
Ballet féerique
Autor:
Sophie de Mullenheim
Ilustracje:
Dorothée Jost
Anna Matusik-Dyjak
Tłumacz:
Anna Matusik
oraz:
Anna Matusik-Dyjak
Wydawcy:
Firma Księgarska Olesiejuk (2014-2015)
Firma Księgarska Jacek i Krzysztof Olesiejuk (2014)
Firma Księgarska Jacek i Krzysztof Olesiejuk - Inwestycje
Wydane w seriach:
Małe Wróżki
Już Czytam
Już Czytam! - Firma Księgarska Olesiejuk
Petites fées
ISBN:
978-83-274-2277-4
Autotagi:
beletrystyka
druk
książki
powieści
proza

Flora, Sybilla i Leonia to trzy małe wróżki. Odkryj ich magiczne moce i stań się świadkiem ich zwariowanych przygód! Wpuść odrobinę magii do swojego świata. Czarodziejski balet: Lekcje tańca to w rzeczywistości ciężka praca, bo tutu Flory jest kapryśne, Sybilla ma tremę, a Leonia - lukę w pamięci... Jednak podczas przedstawienia na zakończenie roku trzy przyjaciółki dzięki swoim magicznym zdolnościom radzą sobie z sytuacją w czarodziejski sposób!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo