Wszystko zniszczone!

Inne tytuły:
O tym, jak kruk uczył się pomagać
Ilustracje:
Annet Rudolph
Autor:
Nele Moost
Tłumaczenie:
Monika Wac
Ewa Piotrowski
Wydawca:
Księgarnia Wydawnictwo Skrzat Stanisław Porębski (2013-2023)
Wydane w seriach:
Mały kruk
Geschichten vom kleinen Raben Socke
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...

Każdy wie, że należy pomagać innym. Mały kruk przekonuje się jednak, że nie jest to wcale takie łatwe. Najpierw ma coś ważniejszego do zrobienia, następnie wdaje się w dyskusję z panią borsukową na temat tego, czym właściwie jest pomaganie, a potem swoją pomocą przeszkadza innym - i w końcu wszystko zopstaje zniszczone! Ale kruczek się nie poddaje. Bez zbędnych ceregieli zakłada Skarpetkowe Biuro Pomocy i udowadnia wszystkim, że jest najlepszym pomocnikiem wszech czasów. Przeczytajcie koniecznie i dowiedzcie się, jak mały kruk sam sobie pomógł wybrnąć z tarapatów!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:O tym, jak kruk uczył się pomagać Alles vermurkst! Jak kruk uczył się pomagać
Ilustracje:Annet Rudolph
Autor:Nele Moost
Tłumaczenie:Monika Wac Ewa Piotrowski
Wydawca:Księgarnia Wydawnictwo Skrzat Stanisław Porębski (2013-2023)
Serie wydawnicze:Mały kruk Geschichten vom kleinen Raben Socke
ISBN:978-3-480-23041-9 978-83-7915-101-1 978-83-7915-102-8 978-83-7915-104-2 978-83-7951-102-8
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk epika ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna opowiadania proza zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 16 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo