Tablet dla seniorów

Autor:
Agnieszka Serafinowicz
Wydawcy:
Wydawnictwo Samo Sedno (2015)
Edgard Mariusz Jachimczuk (2015)
Wydane w seriach:
"Samo Sedno"
Samo Sedno (Wydawnictwo Edgard)
ISBN:
978-83-66404-55-7, 978-83-7788-564-2
Autotagi:
druk
książki
poradniki

Dzięki poradnikowi: dowiesz się, jak uruchomić tablet, przejść pierwsze etapy jego konfiguracji oraz podłączyć go do sieci opanujesz obsługę ekranu dotykowego i wybierzesz podstawowe ustawienia menu (wielkość czcionki, głośność) nauczysz się swobodnie poruszać się po internecie: wyszukiwać informacje, odbierać i wysyłać pocztę elektroniczną, prowadzić wideorozmowy oraz korzystać z serwisów społecznościowych odkryjesz, jak odtwarzać ulubioną muzykę i radio oraz wykonywać zdjęcia i nagrywać filmy przekonasz się, jak za pomocą tabletu robić zakupy w internecie, czytać książki i gazety, rozwiązywać krzyżówki Korzystanie z poradnika ułatwiają kolorowe ramki, wyraźne zrzuty ekranowe, słowniczek trudniejszych terminów oraz duża czcionka.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo