Dlaczego piątkowi uczniowie pracują dla trójkowych a czwórkowi zostają urzędnikami

Inne tytuły:
jak dać Twojemu dziecku finansową przewagę na starcie, bez dawania mu pieniędzy
przewodnik bogatego ojca dla wszystkich, którym zależy na finansowej edukacji
Autor:
Robert T. Kiyosaki
Tłumaczenie:
Natalia Pińkowska
Krzysztof Szramko
Wydawca:
Instytut Praktycznej Edukacji (2013)
ISBN:
978-83-61008-29-3
Autotagi:
druk
finanse
poradniki
3.0 (3 głosy)

"Zawsze pytałem swoich nauczycieli, dlaczego nie uczą mnie niczego o pieniądzach. Nigdy nie dostałem odpowiedzi na to proste pytanie. W jakim stopniu obecny kryzys jest tak naprawdę spowodowany kryzysem w edukacji... lub też brakiem edukacji? I co rodzic może zrobić w domu, aby dać dziecku już na starcie finansową przewagę? W 1997 roku wydano książkę "Bogaty ojciec, Biedny ojciec", która wciąż jest na listach bestsellerów na całym świeci. A w zakresie finansów osobistych jest to bestseller wszechczasów. Świat się zmienia. Ta książka została napisana dla rodziców, którzy chcą przygotować swoje dzieci na spotkanie ze światem, do którego szkoła nie przygotowuje: z prawdziwym światem związanym z pieniędzmi." Robert Kiyosaki
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Powtarzanie informacji z książki "Bogaty ojciec, biedny ojciec", gdzie są często nawiązania i pisanie tego samego ponadto o tych samych faktach pisane 3-4 razy w tej książce. Czytając książkę ma się wrażenie, że autor pisze o tym samym w kółku. Nawet niektóre ilustracje są użyte 4 razy i tyle samo razy opisywane trochę innymi słowami.
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo