Dlaczego piątkowi uczniowie pracują dla trójkowych a czwórkowi zostają urzędnikami

Inne tytuły:
jak dać Twojemu dziecku finansową przewagę na starcie, bez dawania mu pieniędzy
przewodnik bogatego ojca dla wszystkich, którym zależy na finansowej edukacji
Autor:
Robert T. Kiyosaki
Tłumaczenie:
Natalia Pińkowska
Krzysztof Szramko
Wydawca:
Instytut Praktycznej Edukacji (2013)
ISBN:
978-83-61008-29-3
Autotagi:
druk
finanse
poradniki
3.0 (3 głosy)

"Zawsze pytałem swoich nauczycieli, dlaczego nie uczą mnie niczego o pieniądzach. Nigdy nie dostałem odpowiedzi na to proste pytanie. W jakim stopniu obecny kryzys jest tak naprawdę spowodowany kryzysem w edukacji... lub też brakiem edukacji? I co rodzic może zrobić w domu, aby dać dziecku już na starcie finansową przewagę? W 1997 roku wydano książkę "Bogaty ojciec, Biedny ojciec", która wciąż jest na listach bestsellerów na całym świeci. A w zakresie finansów osobistych jest to bestseller wszechczasów. Świat się zmienia. Ta książka została napisana dla rodziców, którzy chcą przygotować swoje dzieci na spotkanie ze światem, do którego szkoła nie przygotowuje: z prawdziwym światem związanym z pieniędzmi." Robert Kiyosaki
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Powtarzanie informacji z książki "Bogaty ojciec, biedny ojciec", gdzie są często nawiązania i pisanie tego samego ponadto o tych samych faktach pisane 3-4 razy w tej książce. Czytając książkę ma się wrażenie, że autor pisze o tym samym w kółku. Nawet niektóre ilustracje są użyte 4 razy i tyle samo razy opisywane trochę innymi słowami.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo