Roztańczona szkoła

Tytuł oryginalny:
School dance madness
Tłumacz:
Patryk Dobrowolski
Instytucja sprawcza:
Walt Disney Company
Wydawca:
Wydawnictwo Zielona Sowa (2015)
Wydane w seriach:
Minnie & Daisy Przyjaciółki na Zawsze
ISBN:
978-83-7983-303-0, 978-83-7963-303-0
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
książki
powieści
proza
3.0

W szkole ma odbyć się wyjątkowy pokaz mistrzów tańca. Minnie już nie może się doczekać tego występu - uszyła nawet na tę okazję wyjątkowy strój. Spędziła jednak nad tym tyle czasu, że nie zaprosiła nikogo, aby z nią poszedł. Zwłaszcza że jej przyjaciółka Daisy nie chce mieć z tańcem nic do czynienia. Ona zdecydowanie wolałaby obejrzeć jakiś straszny horror z Leonardem. Kiedy więc Dasy otrzymuje od Pani Flaming podwójne zaproszenia na festiwal filmowy, biegnie, aby zaprosić na niego Leonarda. Kiedy go znajduje, słyszy, że ćwiczy on zaskakujące przemówienie. Daisy musi znaleźć jak najszybciej Minnie, zanim będzie za późno!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo