Asertywność w ćwiczeniach

Autor:
Aleksandra Hulewska
Wydawca:
Edgard Mariusz Jachimczuk (2014)
Wydane w seriach:
Samo Sedno
praktyczna droga do osiągnięcia celu
ISBN:
978-83-7788-403-4
Autotagi:
druk
poradniki
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna im. Juliana Ursyna Niemcewicza w Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy - Katalog księgozbioru
5.0

Chcesz asertywnie radzić sobie z krytyką? Pragniesz pozbyć się poczucia winy w codziennych kontaktach? Praktyczny poradnik nie tylko nauczy cię technik asertywności i podpowie, jak z nich korzystać, lecz także będzie ci towarzyszył na każdym etapie drogi rozwoju, wyposaży cię w praktyczne narzędzia niezbędne w aktywnej i efektywnej pracy nas sobą. Specjalnie opracowane ćwiczenia i testy pomogą ci udoskonalić umiejętności komunikacyjne, dzięki czemu będziesz budował trwałe, oparte na wzajemnym szacunku relacje z innymi. Dołącz do 250 tysięcy osób, które osiągnęły swoje cele i rozwiązały problemy z serią poradników "Samo sedno".
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo