Cyrk

Autor:
Sławomir Michorzewski
Lektor:
Janusz Chabior
Wyd. w latach:
2012 - 2016
Wydane w seriach:
Audiobook - Storybox
ISBN:
978-83-7856-051-7, 978-83-7927-723-0
978-83-940346-0-3
Autotagi:
audiobooki
beletrystyka
CD
MP3
powieści
proza
Więcej informacji...
3.0

"Cyrk" to czarna komedia kryminalna, której akcja mknie z prędkością sportowego motocykla, gdzie absurd goni absurd, a dynamizm rozpiera wyznaczone ramy. Jest tu wszystko, co być powinno w dobrym kryminale! Sławek Michorzewski to Edmund Niziurski dla dorosłych. Groteska, obyczajowy luz, wielowątkowa intryga kryminalna, ciągły dynamiczny zwrot akcji – to wszystko czyni „Cyrk” znakomitą, absorbującą i wielce zabawną lekturą na każdą okazję.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Sławomir Michorzewski
Lektor:Janusz Chabior
Wydawcy:Storybox.pl (2016) Heraclon International. Storybox.pl (2014) Batmachina Beata Janik (2012-2014) Poligraf (2012) Legimi (2012) Heraclon International. Story Box.pl
Serie wydawnicze:Audiobook - Storybox
ISBN:978-83-7856-051-7 978-83-7927-723-0 978-83-940346-0-3
Autotagi:audiobooki beletrystyka CD druk epika literatura literatura piękna MP3 muzyka nagrania nagrania muzyczne nuty powieści proza
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 13 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo