Trudności w czytaniu i pisaniu:
rozważania teoretyczne i praktyczne
Redakcja: | Izabela Pietras |
---|---|
Wydawca: | Difin (2012) |
Wydane w seriach: | Engram |
ISBN: | 978-83-7641-607-6 |
Autotagi: | druk książki |
Źródło opisu: | Biblioteka Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Jarosławiu - Księgozbiór |
|
|
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Recenzje
-
Niniejszy tom porusza zagadnienia ważne zarówno z perspektywy teoretycznej, jak i praktycznej. Porządkuje wiedzę dotyczącą trudności w uczeniu się, ich różnicowania i charakterystyki a także systemu pomocy uczniom, którzy mają specyficzne problemy edukacyjne. Wskazuje na specyficzne trudności w uczeniu się pisania, jako ważny problem badawczy, dydaktyczny i diagnostyczny. Zawiera również elementy aplikacyjne dotyczące pomysłów na pracę z osobami z dysleksją na lekcjach języków obcych oraz ważnego komponentu diagnostycznego - diagnozy funkcji poznawczych. Oddawana do rąk czytelnika książka obejmuje zatem szerokie spektrum zagadnień, z których mogą skorzystać zarówno specjaliści: psychologowie, pedagodzy, logopedzi, metodycy nauczania języków obcych, językoznawcy a także rodzice.
Dyskusje