Agresja elektroniczna i cyberbullying jako nowe ryzykowne zachowania młodzieży

Autor:
Jacek Pyżalski ...
Wydawca:
Oficyna Wydawnicza Impuls (2012)
ISBN:
978-83-7587-711-3, 978-83-7850-095-7
978-83-7857-711-3, 978-83-7875-711-3
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
Więcej informacji...

Spis treści : 1. Charakterystyka świata nowych mediów; 2. Komunikacja zapośredniczona przez komputer ; 3. Nowe media jako środowisko socjalizacyjne, czyli człowiek w komunikacji; 4. Młodzi ludzie jako pokolenie cyfrowych tubylców; 5. Wpływ nowych mediów na dzieci i młodzież ; 6. Normatywnośc w internecie; 7. Bullying jako specyficzny rodzaj przemocy rówieśniczej ; 8. Teoria ABACUS w wyjaśnianiu cyberbullyingu ; 9. Nie tylko cyberbullying - w kierunki innych typów agresji elektronicznej ; 10. Metodologia badań ; 11. Cyberbullying i agresja elektroniczna jako ryzykowne zachowania młodzieży -badania własne ; 12. Wnioski z przeprowadzonych badań w kontekście działań pedagogicznych mających na celu profilaktykę i interwencję w zakresie agresji elektronicznej
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Jacek Pyżalski Jacek Łukasz Pyżalski
Wydawca:Oficyna Wydawnicza Impuls (2012)
ISBN:978-83-7587-711-3 978-83-7850-095-7 978-83-7857-711-3 978-83-7875-711-3
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 7 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo