Lek na śmierć

Tytuł oryginalny:
Death cure
Inne tytuły:
Lek na śmierć Cz. 3
Autor:
James Dashner
Tłumacz:
Agnieszka Hałas
Wydawca:
Wydawnictwo Papierowy Księżyc (2014)
Wydane w seriach:
Więzień Labiryntu
ISBN:
978-83-61386-40-7
Autotagi:
czasopisma
druk
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna w Laskowej - Katalog księgozbioru
3.0

Powieść zapewniająca maksymalną dawkę adrenaliny, pełna fałszywych tropów, opisująca fascynujące przygody i mrożące krew w żyłach niebezpieczeństwa. Czy poznasz odpowiedzi na wszystkie pytania, czy wątpliwości tylko będą się mnożyć? "Lek na śmierć" to długo wyczekiwany finał bestsellerowej trylogii Jamesa Dashnera "Więzień Labiryntu". Thomas wie, że DRESZCZowi nie można ufać. Jednak oni twierdzą, że czas kłamstw już się skończył, że w toku Prób zgromadzili wszystkie dane, jakie tylko dało się zebrać. A teraz chcą przywrócić Streferom pamięć, bo potrzebują ich pomocy w ostatecznej misji. Zadaniem Streferów ma być uzupełnienie mapy, która pozwoli stworzyć lek na Pożogę. DRESZCZ nie wie, że stało się coś, czego mimo Prób nie można było przewidzieć. Thomas przypomniał sobie dużo więcej, niż sądzą. I jest pewien, że nie może wierzyć w ani jedno słowo z tego, co twierdzi DRESZCZ. Czas kłamstw już się skończył. Ale prawda okaże się bardziej niebezpieczna, niż Thomas kiedykolwiek mógł sobie wyobrazić. Czy ktokolwiek przetrwa poszukiwania leku na śmierć? W skład trylogii Jamesa Dashnera wchodzą następujące tomy: "Więzień Labiryntu", "Próby ognia", "Lek na śmierć". Na podstawie serii powstaje film, którego premiera zapowiedziana jest na jesień 2014 roku.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo