Ciepełko

Autor:
Piotr Kulpa
Lektor:
Jacek Dragun
Wyd. w latach:
2014 - 2025
ISBN:
978-83-8334-712-7, 978-83-8394-976-5
978-83-8394-977-2, 978-83-924907-1-5
Autotagi:
audiobooki
beletrystyka
CD
druk
książki
MP3
powieści
proza
Więcej informacji...

Lepsze jest wrogiem dobrego - mówi przysłowie. Czy to prawda? Urocza choć nieco pechowa fretka o imieniu Fryndzel porzuca skromne i przytulne schronisko dla zwierząt "Ciepełko" i wyrusza na podbój świata. Nowoczesne, skomputeryzowane schronisko "Lepsze Jutro" kusi go i przyciąga. Zmiany niosą ze sobą, jak zawsze, emocje i przygody. Bywa, że utknie się wpół drogi. Co wtedy? Cóż wart byłby świat bez serdecznych przyjaciół? Bez miłości, która porusza serca? Gdzie szukać tego, co najlepsze? Każdy z nas ma w sobie "Ciepełko", trzeba tylko odnaleźć do niego drogę. [audiobook.pl]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Piotr Kulpa
Lektor:Jacek Dragun
Ilustracje:Anna Wnukiewicz
Wydawcy:Wydawnictwo Tandem (2025) Storybox.pl (2024) Heraclon International. StoryBox.pl (2014) Heraclon International Sor-Man
ISBN:978-83-8334-712-7 978-83-8394-976-5 978-83-8394-977-2 978-83-924907-1-5
Autotagi:audiobooki beletrystyka CD druk epika książki literatura literatura piękna MP3 nagrania powieści proza rodzina
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 10 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo