Co w trawie piszczy

Autor:
Michał Brodacki
Wydawca:
Multico Oficyna Wydawnicza (2008-2024)
Wydane w seriach:
Młody Obserwator Przyrody
Edukacja i Zabawa
Autotagi:
druk
książki
publikacje popularnonaukowe
Więcej informacji...
4.0

Kochasz przyrodę? Lubisz ją obserwować? Chcesz dowiedzieć się, co w trawie piszczy? Ta książka przedstawia małe zwierzątka i rośliny żyjące w trawie i zaroślach. Uświadamia dziecku, że świat drobnych stworzeń jest niezwykle różnorodny. Zachęca do samodzielnych obserwacji w czasie spacerów i wycieczek przyrodniczych. Podpowiada, jakie małe stworzenia można wypatrzyć na łące, polu i przydomowym trawniku. [eureka.sklep.pl]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Wartościowa pomoc dydaktyczna, z powodzeniem może być też czytana małym przyrodolubom wyłącznie dla przyjemności. W przeciwieństwie do niektórych książek z serii, treść tej konkretnej pozycji jest bardzo dobrze dobrana i poukładana.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Michał Brodacki
Ilustracje:Andżelika Bielańska Robert Dzwonkowski Aleksandra Strzelecka Krzysztof Zięba Karina Znamirowska
Zdjęcia:Michał Brodacki
Wydawca:Multico Oficyna Wydawnicza (2008-2024)
Serie wydawnicze:Młody Obserwator Przyrody Edukacja i Zabawa
ISBN:978-83-7073-616-3 978-83-7073-915-7 978-83-7763-001-3 978-83-7763-558-2 978-83-7763-622-0 978-83-7-73-616-3
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk ikonografia książki literatura literatura stosowana publikacje popularnonaukowe zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 16 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo