Magik z Nowego Jorku

Inne tytuły:
The Cobbler
Reżyseria:
Tom McCarthy
Kompozytor:
John Debney
Scenariusz:
Tom McCarthy
Paul Sadoscen
Aktorzy:
Adam Sandler
Glenn Fleshler
Dan Stevens
Zdjęcia:
W. Mott Hupfel III
Wydawca:
Kino Świat (2014-2015)
Autotagi:
DVD
filmy i seriale
nagrania wideo
2.0

Max Simkin (Adam Sandler) jest szewcem. Od lat pracuje w tym samym miejscu w Nowym Jorku, w zakładzie, który od pokoleń należy do jego rodziny. Rozczarowany i znudzony codziennym życiem, pewnego dnia, przypadkowo odrywa niezwykła tajemnicę swojego warsztatu. To „magiczne dziedzictwo” pozwala mu wejść w życie swoich klientów i zobaczyć świat w nowy sposób. To absolutnie niezwykłe zjawisko sprawia, że „szewska pasja” nabiera zupełnie innego znaczenia.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo