Gry i zabawy Mikołajka

Tytuł oryginalny:
Petit Nicolas
Inne tytuły:
Gry i zabawy Mikołajka na przerwy w szkole
Autor:
Sophie de Mullenheim
Tłumacz:
Magdalena Talar
Wydawca:
Znak Emotikon - Społeczny Instytut Wydawniczy Znak (2014-2015)
Wydane w seriach:
Znak Emotikon
ISBN:
978-83-240-2934-1, 978-83-240-3380-5
Autotagi:
druk
książki

W co się pobawimy? Mikołajek i jego kumple nigdy się nie nudzą - ani w szkole, ani w domu, kiedy pada deszcz, ani na placu. Tym razem przygotowali dla was mnóstwo pomysłów na fantastyczne gry i zabawy. Ludeczka pokaże wam nowe zabawy z piłką, Joachim nauczy grać w kulki, a Mikołajek opowie kawały, że boki zrywać. Nuda się nie uda!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • W co się pobawimy? • Mikołajek i jego kumple nigdy się nie nudzą – ani w szkole, ani w domu, kiedy pada deszcz, ani na placu. Tym razem przygotowali dla was mnóstwo pomysłów, jak umilić sobie czas. Ludeczka pokaże wam nowe zabawy z piłką, Joachim nauczy grać w kulki, a Mikołajek opowie takie kawały, że boki zrywać. • US • [Link]
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo