Liczypieski

Autor:
Ewa Kozyra-Pawlak
Wydawca:
Wydawnictwo Nasza Księgarnia (2015-2021)
ISBN:
978-83-10-12867-6, 978-83-10-12867
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
wiersze
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
5.0

W tym wpadającym w ucho wierszu dla najmłodszych kryje się urocza historyjka o dziesięciu bezdomnych pieskach. Pełna niespodzianek, pięknie zilustrowana książka przygotowuje malucha do nauki liczenia, ćwiczy jego spostrzegawczość i pogłębia wrażliwość. Świetnie nadaje się także do czytania przed snem. Wiele tu emocji, ciepła i humoru, który zachwyci również dorosłych. A wszystko dlatego że... Pewnego dnia w parku, na słupku, w pewnym miłym nadmorskim mieście pojawiło się ogłoszenie takiej oto niezwykłej treści: Przygarnę psa... lub nawet psy dwa, lecz nie więcej, bo mój dom więcej psów nie pomieści. Czekam dzisiaj o piątej na Kociej. Numer dziesiąty. [lubimyczytac.pl]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Pomyśleć że wszystko zaczyna się niewinnie od ogłoszenia na słupie treści: "Przygarnę psa lub nawet psy dwa, lecz nie więcej, bo mój dom więcej psów nie pomieści. Czekam dzisiaj o piątej...". Świetna historia, wspaniałe mapki i liczenie do 10.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Ewa Kozyra-Pawlak
Ilustracje:Ewa Kozyra-Pawlak
Wydawca:Wydawnictwo Nasza Księgarnia (2015-2021)
ISBN:978-83-10-12867-6 978-83-10-12867
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia książki liryka literatura literatura piękna opowiadania poezja proza wiersze zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 10 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo