Zastępy Anielskie: Zbieracz Burz

Inne tytuły:
Zbieracz Burz T. 2
Autor:
Maja Lidia Kossakowska (1972-2022)
Ilustracje:
Daniel Grzeszkiewicz
Wydawcy:
Legimi (2018-2019)
Wydawnictwo Fabryka Słów (2010-2019)
Wydane w seriach:
Zastępy Anielskie
Bestsellery Polskiej Fantastyki
Zastępy Anielskie cykl
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
książki
powieści
proza
Więcej informacji...
4.5 (2 głosy)

Oto Królestwo Niebieskie... w którym nie ma Boga.

Oto miejsce, gdzie archanioł sprzymierza się z diabłem.

Oto on... Niszczyciel Światów, Miecz Pana, Lewa Ręka Boga.

Nad jego głową znów zawisły ciężkie chmury, a w Siódmym Niebie zaległa głucha cisza... cisza przed burzą.

Oto Daimon Frey

Wiara, Nadzieja, Miłość... To jego grzechy kardynalne

Zaprawdę powiadam Ci: Gdy sięgniesz po tę książkę poznasz kolejne siedem grzechów głównych...

Lecz czy jesteś gotowy?

Ola Szwed, aktorka,

Ambasadorka Fabryki Słów

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Zbieracz Burz T. 2
Autor:Maja Lidia Kossakowska (1972-2022)
Ilustracje:Daniel Grzeszkiewicz
Tłumacz:Daniel Grzeszkiewicz
Wydawcy:Legimi (2018-2019) Wydawnictwo Fabryka Słów (2010-2019)
Serie wydawnicze:Zastępy Anielskie Bestsellery Polskiej Fantastyki Zastępy Anielskie cykl
ISBN:978-83-7574-215-2 978-83-7574-219-0 978-83-7574-319-7 978-83-7574-957-1 978-83-7574-980-9 978837572152
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk e-booki epika fantasy książki literatura literatura piękna powieści proza zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 21 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo