Psychologia sprzedaży

Tytuł oryginalny:
Psychology of selling
Autor:
Brian Tracy
Tłumacz:
Tomasz Rzychoń
Wydawcy:
Legimi (2012-2017)
Wydawnictwo MT Biznes (2007-2017)
ISBN:
978-83-8087-036-9, 978-83-8087-266-0
978-83-8087-378-0, 978-83-88970-39-9
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
e-booki
Więcej informacji...

Naucz się sprzedawać — i to dobrze — od najlepszych ludzi w branży

Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.Od 22 lat Tracy jest jednym z najlepszych handlowców na świecie. Doszedł do wniosku, że jego największym przełomem w dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”. Poznaj ludzkie myślenie, prawdziwe motywy kupowania oraz sprawdzone, najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji.W tej książce Tracy oferuje praktyczne metody i techniki sprzedaży, w tym warsztatowe „działania do przećwiczenia”. Nie ma prostszej ani bardziej bezpośredniej metody sukcesu. Po prostu zrób, co radzi Tracy, a zobaczysz, co stanie się z twoją sprzedażą.

***

Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców i trenerów z technik sprzedaży. Osobiście przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców na całym świecie. Z jego treningów korzystają ludzie w prawie każdej branży i osiągają dzięki temu znakomite rezultaty. Tracy napisał 36 książek i wyprodukował ponad 300 programów treningowych audio oraz wideo. Prowadzi inspirujące szkolenia i seminaria w dziedzinach takich jak sprzedaż, zarządzanie, przywództwo i osobista produktywność. Jego najgłośniejsze bestsellery to: Focal Point, Goals!, Create Your Own Future oraz Million Dollar Habits.

***

Doskonała książka! Stosując zasady i techniki zawarte w Psychologii sprzedaży, staniesz się supersprzedawcą – i to bez względu na to, jakie produkty czy usługi oferujesz. Tak też stało się ze mną: sprzedaję domy, mieszkania, działki, biurowce oraz nieruchomości inwestycyjne warte miliony euro. Wspaniałą wiadomością jest również to, że techniki i wskazówki Briana Tracy można już ugruntowywać na szkoleniach oferowanych przez Brian Tracy International Sp. z o.o. – firmę założoną przez Briana w Polsce.Mark Stelmaszak, prezes zarządu Brian Tracy International Sp. z o.o.

Ta książka da ci pomysły, metody, strategie i techniki, które natychmiast wprowadzisz w życie. Dzięki nim twoja sprzedaż wzrośnie bardziej, niż kiedykolwiek wcześniej mogłeś się spodziewać. Ta książka jest obietnicą prosperity, którą Brian Tracy, guru od sprzedaży, spełnia raz za razem. Dzięki słuchaniu jego pomysłów i wprowadzaniu ich w życie więcej handlowców stało się milionerami niż dzięki jakimkolwiek innym programom treningowym. Musisz rozumieć psychologię stojącą za procesem sprzedaży. To absolutnie konieczne, jeśli chcesz osiągnąć sukces, o jakim marzysz. Ta książka to twój klucz do umysłu klienta.Tom Hopkins, autor książki How to Master the Art of Selling

Dzięki tej książce stałem się handlowcem numer jeden w mojej firmie. Wystarczyło, że wprowadziłem w życie pomysły Briana Tracy. Gdziekolwiek, cokolwiek i kiedykolwiek sprzedajesz, pamiętaj, że przetestowane techniki Briana Tracy to pewna droga na szczyt.Todd Duncan, autor bestsellera High Trust Selling

Brian Tracy po mistrzowsku uczy, jak przekuć jego wiedzę handlową w twój sukces w sprzedaży!Jeffrey Gitomer, autor książki Czerwona Książeczka Sprzedawcy. 12,5 zasady genialnej sprzedaży

Psychologia sprzedaży Briana Tracy powinna być lekturą obowiązkową! Każdy coś sprzedaje: produkt, usługę, filozofię, ideę i, co najważniejsze, siebie! Ta książka da ci cenne narzędzia. Dzięki nim nauczysz się opanowywać wiele różnych sytuacji handlowych i potęgować swoją kreatywność. To ponadczasowa lektura, a Brian Tracy to doskonały trener! Terri L. Sjodin, autorka książki Sales Speak — The Nine Biggest Sales Presantation Mistakes and How to Avoid Them Brian Tracy robi to znowu! Ta ksią (...)

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Zapraszam do posłuchania na YouTube (ok 3 min): • https://www.youtube.com/watch?v=_QyZ-PB1hbo • Lub do przeczytania: • https://pandunia.pl/psychologia-sprzedazy-recenzja-ksiazki-brian-tracy/
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
PUA_Panda
Opis
Inne tytuły:Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe
Autor:Brian Tracy
Tłumacz:Tomasz Rzychoń
Reżyseria:Grzegorz Grocholski
Kompozytor:Marek Rusinowski
Lektor:Tomasz Kućma
Wydawcy:Legimi (2012-2017) Wydawnictwo MT Biznes (2007-2017)
ISBN:978-83-8087-036-9 978-83-8087-266-0 978-83-8087-378-0 978-83-88970-39-9
Autotagi:audiobooki CD dokumenty elektroniczne druk e-booki literatura literatura stosowana MP3 nagrania poradniki poradniki i przewodniki zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 10 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo