Figle w fokarium:

o fokach z Helu

Autor:
Marcin Sendecki
Ilustracje:
Ewa Poklewska-Koziełło
Wydawcy:
Wydawnictwo Egmont Polska (2012-2022)
HarperCollins Polska (2021)
Harperkids (2020)
ISBN:
978-83-276-6260-6, 978-83-281-0560-7
978-83-281-1729-7, 83-281-0560-7
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...

Czytam Sobie to trzypoziomowy program wspierania nauki czytania dla dzieci w wieku 5-7 lat. - Zgodne z zaleceniami metodyków - Wybitni polscy autorzy i mistrzowie ilustracji - Świetne, wciągające historie - Duża czcionka i papier przyjazny oku Poziom 1 - Składam słowa - 150-200 wyrazów w tekście - krótkie zdania - 23 podstawowe głoski w tekście czytanym, - ćwiczenie głoskowania
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Marcin Sendecki
Ilustracje:Ewa Poklewska-Koziełło
Tłumacz:Ewa Poklewska-Koziełło
oraz:Ewa Poklewska-Koziełło
Wydawcy:Wydawnictwo Egmont Polska (2012-2022) HarperCollins Polska (2021) Harperkids (2020)
Serie wydawnicze:Edukacyjny Egmont Czytam Sobie Czytam Sobie. Poziom 1, Składam Słowa fakty. Poziom 1, Składam Słowa Fakty Fakty - Egmont
ISBN:978-83-276-6260-6 978-83-281-0560-7 978-83-281-1729-7 83-281-0560-7
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna opowiadania proza zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 18 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo