Dzienniczek zakręconej nastolatki

Autor:
Renata Opala ...
Ilustracje:
Agnieszka Kłos-Milewska
Wyd. w latach:
2009 - 2022
Wydane w seriach:
Dziennik zakręconej nastolatki
DZIENNICZEK ZAKRĘCONEJ NASTOLATKI - Renata Opala
Autotagi:
druk
książki
powieści
Więcej informacji...
3.0

Joasia kończy naukę w szkole podstawowej. Przed nią trudny wybór gimnazjum. Na szczęście są jeszcze całe wakacje, które Aśka spędzi nad morzem z kolegą. Pierwsza poważna miłość i pierwsze poważne kłopoty. Asia zaczyna podejmować całkiem dorosłe decyzje. Nic dziwnego, że raz po raz wzdycha: ä O, ja zakręcona!ö. Znakomita lektura dla każdego, kto lubi się śmiać i wzruszać do łez. P.S. Koniecznie przeczytaj: Dzienniczek zakręconej nastolatki cz.1, Dzienniczek zakręconej nastolatki cz.2, Dzienniczek zakręconej nastolatki cz.3 !
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Renata Opala, Dzienniczek zakręconej nastolatki cz.7 • W najnowszym tomie „Dzienniczka zakręconej nastolatki” towarzyszymy Aśce od maja do sierpnia. W szkole dużo się dzieje – pytania i sprawdziany przed zakończeniem roku, Dzień Mamy i Dzień Dziecka. Spotkania z Maurą, kolegami i koleżankami z klasy i jeszcze z podstawówki. Imieninowe imprezy – Aśki i Zuzy. A potem wakacje i planowany wyjazd z Maurą na obóz tenisowy. Jednak okazuje się, że Maura wyjedzie do wujka do Australii. Aśka zaś będzie musiała spędzić obóz z Czterema D i… z Jędrkiem, który w tym tomie bliżej zainteresował się naszą bohaterką. • Dzieje się też u Mysi i u sąsiadów (narodziny dzieci), a i ukochana babcia przeżywa trudne chwile. Rodzina jednak się nie poddaje i wspiera w każdej sytuacji. • Dość sympatyczne. Choć ta część z Australią i mailami od Maury wydała mi się sztuczna i naciągana. Taka trochę zapchajdziura.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Katarynka
Opis
Inne tytuły:Dzienniczek zakręconej nastolatki Część 1. Dzienniczek zakręconej nastolatki t.1 Dzienniczek zakręconej nastolatki 7 Dzienniczek zakręconej nastolatki 4 Dzienniczek zakręconej nastolatki część 2 Dzienniczek zakręconej nastolatki Cz. 6 cz. 5 Dzienniczek zakręconej nastolatki Cz. 1 Dzienniczek zakręconej nastolatki Cz. 3 Dzienniczek Zakręconej Nastolatki cz.2 Dzienniczek zakręconej nastolatki. Cz. 5
Autorzy:Renata Opala Agnieszka Kłos-Milewska
Ilustracje:Agnieszka Kłos-Milewska
Tłumacz:Agnieszka Kłos-Milewska
oraz:Agnieszka Kłos-Milewska
Wydawcy:Legimi (2016-2022) Wydawnictwo Skrzat (2009-2022) Księgarnia Wydawnictwo Skrzat Stanisław Porębski (2009-2018) NASBI (2014) ebookpoint BIBLIO (2014) Rytm (2009)
Serie wydawnicze:Dziennik zakręconej nastolatki DZIENNICZEK ZAKRĘCONEJ NASTOLATKI - Renata Opala
ISBN:978-83-7437-344-9 978-83-7437-407-1 978-83-7437-520-7 978-83-7437-677-8 978-83-7437-942-7 978-83-7915-137-0 978-83-7915-141-7 978-83-7915-142-4 978-83-7915-143-1 978-83-7915-144-8 978-83-7915-341-1 97883743752077 978-83-743705207 978-83-7437-947-7
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk e-booki epika książki literatura literatura piękna powieści proza rodzina zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 93 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo