Hania idzie do przedszkola

Tytuł oryginalny:
Hanna geht in den Kindergarten
Autor:
Susa Hämmerle
Ilustracje:
Kyrima Trapp
Tłumacz:
Marta Krzemińska
Wydawcy:
Grupa Wydawnicza Foksal (2015-29015)
Wilga (2015)
ISBN:
978-83-280-2515-8, 978-83-280-2517-2
978-8280-2515-8
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
4.0

Dzieci często boją się tego, czego jeszcze nie znają. Czasami wizyty u lekarza, dentysty, a nawet pierwszego strzyżenia czy pierwszego dnia w przedszkolu. Ta seria powstała po to, by pomóc maluchom pokonać te dziecięce lęki. Oto historie, które pokażą im, że bardzo często strach ma tylko wielkie oczy, a coś, co początkowo wydaje się przerażające wcale takie nie jest. Hania idzie pierwszy raz do przedszkola. Nowe miejsce to nowe zabawki, ale też i nowe dzieci. Wszystko jest tu fascynujące, ale nie zawsze jest wesoło i przyjaźnie. Ostatecznie dziewczynka przekonuje się, że przedszkole to najfajniejsze miejsce na świecie!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Książka o rozpoczęciu przygody z przedszkolem
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo