Internet, komputer, telefon. Jak ustrzec dziecko przed uzależnieniem

Autor:
Magdalena Goetz
Wydawcy:
Wydawnictwo Wiedza i Praktyka (2014)
IBUK Libra (2014)
Legimi (2014)
NASBI (2014)
ISBN:
978-83-269-3055-3
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
e-booki

Z publikacji dowiesz się, dlaczego trzeba dostrzegać ciemniejszą stronę używania komputerów, tabletów i smartfonów oraz surfowania po Internecie przez dzieci i młodzież oraz jak objawia się uzależnienie od nowych mediów. Poznasz konsekwencje, jakie może ponieść dziecko, uzależniając się od komputera, telefonu komórkowego lub tabletu. W publikacji znajdziesz: mity i prawda o dobrodziejstwach komputera, symptomy zagrożenia uzależnieniem od Internetu oraz 10 wskazówek dla rodziców, jak postępować z dzieckiem uzależnionym od nowych mediów. '
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo