Kacper i Emma:

najlepsi przyjaciele

Reżyseria:
Arne Lindtner Næss
Ilona Kuśmierska
Zdjęcia:
Dániel Garas
Scenariusz:
Line Fougner Christensen
Line Grünfeld
Kompozytor:
Lars Kilevold
Tłumacz:
Krzysztof Hejmer
Dialogi:
Kaja Sikorska
Wydawca:
Stowarzyszenie Nowe Horyzonty (2013-2015)
Wydane w seriach:
Festiwal Filmowy Kino Dzieci
Autotagi:
DVD
filmy
filmy i seriale
nagrania wideo
Więcej informacji...

"Kacper i Emma - najlepsi przyjaciele" to opowieść, którą oglądać mogą już trzylatki. Będzie dla nich wspaniałą okazją do oswojenia lęków związanych z pójściem do przedszkola, a dla rodziców dobrym pretekstem do rozmowy z dzieckiem o tym, że warto próbować zrozumieć racje kolegów i dawać im drugą szansę. W prosty i fajny sposób wykorzystane zostały animacje, które pojawiają się zawsze wtedy, gdy widz wkracza do świata dziecięcej wyobraźni. Spodobało mi się też, że "Kacper i Emma" przełamuje stereotypy: opowiada o przyjaźni chłopca i dziewczyny (a nie jak często w filmach dwojga dzieci tej samej płci), pokazuje, też że szefem straży pożarnej może być kobieta! Maja Ostaszewska.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Karsten og Petra blir bestevenner
Aktorzy:Elias Søvold-Simonsen Nora Amundsen Hilde Lyrån Janne Formoe Torbjorn Harr Ivar Nørve Martyna Jachowicz Fryderyk Do Joanna Węgrzynowska-Cybińska
Reżyseria:Arne Lindtner Næss Ilona Kuśmierska
Zdjęcia:Dániel Garas
Scenariusz:Line Fougner Christensen Line Grünfeld
Kompozytor:Lars Kilevold
Tłumacz:Krzysztof Hejmer
Dialogi:Kaja Sikorska
Wydawca:Stowarzyszenie Nowe Horyzonty (2013-2015)
Serie wydawnicze:Festiwal Filmowy Kino Dzieci
Autotagi:DVD filmy filmy i seriale film i wideo nagrania wideo
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 3 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo