Gramatyka francuska dla młodzieży:

Bescherelle junior

Adaptacja:
Grażyna Migdalska
Tłumacz:
Grażyna Migdalska
Opracowanie:
Grażyna Migdalska
Wydawcy:
Wydawnictwo Szkolne PWN (1998-2004)
Wydawnictwo Naukowe PWN (1997)
Wydawnictwa Prawnicze PWN (1997)
ISBN:
83-01-12116-5, 978-83-7195-051-3
Autotagi:
druk
podręczniki
szkoły średnie

Książka ta jest tłumaczeniem i adaptacją francuskiej gramatyki dla młodzieży, przygotowaną pod kątem potrzeb ucznia polskiej szkoły podstawowej i średniej. Znajdują się w niej porady, reguły zastosowania danych form gramatycznych poparte przykładami, sposób tworzenia czasów i trybów, sposób wymowy głosek i ich zapis oraz słowotwórstwo – zatem wszystko to, co potrzebne jet uczącemu się, by mówić i pisać ładnym, poprawnym i zrozumiałym językiem francuskim. Książka ta jest nie tylko podręcznikiem uzupełniającym wiedzę wyniesioną ze szkoły, lecz także źródłem odpowiedzi na nurtujące pytania, co sprawia, że nauka języka staje się przyjemnością.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo