Kuba i niesforna piłka

Autor:
Irena Landau
Ilustracje:
Marta Sobalska ...
Wydawcy:
Publicat (2015-2019)
Centrum Edukacji Dziecięcej (2015-2019)
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...

Seria "Pierwsze czytanki" to specjalnie dobrana historyjka oraz kolorowe atrakcyjne ilustracje dla dzieci, które rozpoczynają naukę czytania. Proste, nieskomplikowane zdania, duże litery z pewnością zachęcą dzieci do samodzielnego przeczytania książeczki. Opowiadania napisali najlepsi polscy autorzy współcześni (dzieci znają ich nazwiska z podręczników szkolnych), a zilustrowali znakomici rysownicy. [wydawca]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Irena Landau
Ilustracje:Marta Sobalska Katarzyna Bajerowicz
Wydawcy:Publicat (2015-2019) Centrum Edukacji Dziecięcej (2015-2019)
Serie wydawnicze:Pierwsze Czytanki Centrum Edukacji Dziecięcej CED Centrum Edukacji Dziecięcej Pierwsze Czytanki - Publicat poziom 3
ISBN:978-83-271-0281-2 978-83-271-0465-6 978-83-271-1194-4 978-83-271-1195-1 83-271-1195-1 978-83-2271-1195-1
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna opowiadania proza zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 12 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo