Słup soli:

jak powstrzymać szkolnych dręczycieli

Autor:
Elżbieta Zubrzycka ...
Ilustracje:
Anna Ładecka ...
Wyd. w latach:
2005 - 2205
Autotagi:
druk
książki
Więcej informacji...
1.0

KSIĄŻKA WYRÓŻNIONA W KONKURSIE MEN!

Dręczenie dzieci przez dzieci staje się coraz powszechniejszym zjawiskiem. SŁUP SOLI i ŚMIERDZĄCY SER to dwie książki uzupełniajace się nawzajem, pokazują ten problem przemocy z dwóch perspektyw: ofiary dręczenia i bernych obserwatorów. Słup soli uświadamia dzieciom, że ich milczenie i bierna postawa wspiera szkolnych dręczycieli i zachęca do działania. Co może zrobić pojedyncze dziecko, aby się temu przeciwstawić?

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Dręczenie dzieci przez dzieci staje się coraz powszechniejszym zjawiskiem. Ta książka pokazuje, jak milczenie i bierna postawa obserwatorów wspiera szkolnych dręczycieli i zachęca ich do działania. Co może zrobić pojedyncze dziecko, aby się przeciwstawić? • Niewiele. A grupa? O wiele więcej, najpierw jednak musi powstać. W tym opowiadaniu chłopiec, który boi się i nie cierpi dręczenia, pod wpływem swojego brata, zaczyna działać...
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:jak powstrzymać szkolnych dręczycieli
Autorzy:Elżbieta Zubrzycka Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Ilustracje:Anna Ładecka Ewa Ładecka
Tłumacz:Anna Ładecka
Wydawcy:Wydaw. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (2005-2205) Legimi (2021) GWP Elżbieta Zubrzycka (2012-2021) Gdańskie Wydawnictwo Pedagogiczne (2007-2012) Gdańskie Wydawnictwo Psycholog (2007)
Serie wydawnicze:Bezpieczne Dziecko Dla Dzieci Bezpieczne Dziecko. Jak się bronić przed przemocą w szkole SERIA BEZPIECZNE DZIECKO Dla Dzieci (GWP) Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne POMAGAMY W WYCHOWANIU
ISBN:83-60083-35-5 978-83-60577-05-9 978-83-60577-16-5 978-83-64565-68-7 83-6083-35-5 83-60083-35-3 83-60577-16-5 976-83-60577-16-5 978-83-60557-16-5 978-83-60577-15-5 978-83-600577-05-9 978-83-600577-16-5
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk e-booki epika książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania poradniki poradniki i przewodniki proza publikacje popularnonaukowe wychowanie zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 86 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo