Słup soli:
jak powstrzymać szkolnych dręczycieli
| Autor: | Elżbieta Zubrzycka ... |
|---|---|
| Ilustracje: | Anna Ładecka ... |
| Wydawcy: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Elżbieta Zubrzycka (2005-2205) Legimi (2021) Gdańskie Wydawnictwo Pedagogiczne (2007-2012) |
| Autotagi: | druk książki |
| Więcej informacji... | |
|
1.0
|
|
|
|
|
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Recenzje
-
Dręczenie dzieci przez dzieci staje się coraz powszechniejszym zjawiskiem. Ta książka pokazuje, jak milczenie i bierna postawa obserwatorów wspiera szkolnych dręczycieli i zachęca ich do działania. Co może zrobić pojedyncze dziecko, aby się przeciwstawić? • Niewiele. A grupa? O wiele więcej, najpierw jednak musi powstać. W tym opowiadaniu chłopiec, który boi się i nie cierpi dręczenia, pod wpływem swojego brata, zaczyna działać...
Opis
| Inne tytuły: | jak powstrzymać szkolnych dręczycieli |
|---|---|
| Autorzy: | Elżbieta Zubrzycka Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
| Ilustracje: | Anna Ładecka Ewa Ładecka |
| Tłumacz: | Anna Ładecka |
| Wydawcy: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Elżbieta Zubrzycka (2005-2205) Legimi (2021) Gdańskie Wydawnictwo Pedagogiczne (2007-2012) |
| Serie wydawnicze: | Bezpieczne Dziecko Dla Dzieci Bezpieczne Dziecko. Jak się bronić przed przemocą w szkole SERIA BEZPIECZNE DZIECKO Dla Dzieci (GWP) Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne POMAGAMY W WYCHOWANIU |
| ISBN: | 83-60083-35-5 978-83-60577-05-9 978-83-60577-16-5 978-83-64565-68-7 83-6083-35-5 83-60083-35-3 83-60577-16-5 976-83-60577-16-5 978-83-60557-16-5 978-83-60577-15-5 978-83-600577-05-9 978-83-600577-16-5 |
| Autotagi: | beletrystyka dokumenty elektroniczne druk e-booki epika książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania poradniki poradniki i przewodniki proza publikacje popularnonaukowe wychowanie zasoby elektroniczne zbiory opowiadań |
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści
86 rekordów bibliograficznych,
pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.