Mela na rowerze

Autor:
Eva Eriksson
Ilustracje:
Eva Stróżyk
Wydawca:
Zakamarki (2009)
ISBN:
978-83-60963-56-2
Autotagi:
druk
Źródło opisu: Miejska Biblioteka Publiczna w Rabce-Zdroju - Katalog księgozbioru
4.5 (2 głosy)

Mela jest już duża i mądra. Potrafi nawet jeździć na rowerze! Czasami jednak zdarza jej się wjechać w to, co powinna ominąć. Na szczęście któregoś dnia wjeżdża w samego instruktora szkoły jazdy, który wyjaśnia jej, jak unikać zderzania się ze wszystkim i wszystkimi. Zabawna,...
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Przesympatyczne opowiadanie dla najmłodszych miłośników rowerów uczących się tej trudnej jazdy. Mela uczy wytrwałości, a Babcia i Instruktor podsuwają praktyczne wskazówki jak się nie wywracać i omijać przeszkody! Książeczka ze ślicznymi ilustracjami, motywuje do snucia własnej opowieści o przygodach Meli.
    +4 trafna
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo