Superauta

Ilustracje:
Piotr Kotecki
Autorzy:
Izabela Jędraszek
Izabela Jędraszek-Drzazga ...
Wydawcy:
Wydawnictwo Feniks (2018)
Wydawnictwo Fenix (2015)
Wydane w seriach:
Poznajemy pojazdy
ISBN:
978-83-7932-149-0, 978-83-7932-158-2
83-7932-158-2, 987-83-7932-158-2
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
książki
wiersze
Więcej informacji...

Seria "Poznajemy pojazdy" to zbiór 12 książek dla dzieci, przedstawiających historie małych bohaterów, poznających pojazdy. Rymowane wierszyki pozwolą najmłodszym przeżyć niesamowite przygody, m.in. z koparką, pociągiem czy śmieciarką. Ta edukacyjna seria nie tylko przekaże niezbędne informacje o każdym pojeździe, ale także pozwoli spędzić dzieciom i rodzicom radosne chwile z książką. Niezwykłe historie i barwne ilustracje ułatwią najmłodszym poznawanie świata. [merlin.pl]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Ilustracje:Piotr Kotecki
Autorzy:Izabela Jędraszek Izabela Jędraszek-Drzazga Piotr Kotecki
Wydawcy:Wydawnictwo Feniks (2018) Wydawnictwo Fenix (2015)
Serie wydawnicze:Poznajemy pojazdy
ISBN:978-83-7932-149-0 978-83-7932-158-2 83-7932-158-2 987-83-7932-158-2
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki liryka literatura literatura piękna poezja wiersze zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 27 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo