Co ty mówisz?!:

magia słów czyli retoryka dla dzieci

Autorzy:
Aneta Załazińska
Michał Rusinek (1904-2001)
Ilustracje:
Joanna Rusinek
Wydawca:
Wydawnictwo Literatura (2013-2022)
Wydane w seriach:
Na Końcu Języka
Autotagi:
druk
książki
literatura stosowana
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
4.0 (3 głosy)

Jak to jest, że opowieści Jolki można słuchać godzinami? Dlaczego tylko Bartek potrafi z nauczycielami załatwić każdą sprawę? I co sprawia, że czasem nawet rodzice dają się do czegoś przekonać? To magia! Ty też możesz nauczyć się, jak przekonać innych do swojej racji, jak pokonać stres przed występem, jak zabawić kogoś rozmową, a nie zagadać na śmierć! Taką magię znali już ludzie w starożytności, a dzisiaj – studiują ją menadżerowie, twórcy reklam, politycy. Ta magia – to magia retoryki! A ta książka – to twój do niej klucz! Ilustrowała Joanna Rusinek. [lubimyczytac.pl]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Retoryka dla dzieci
Autorzy:Aneta Załazińska Michał Rusinek (1904-2001)
Ilustracje:Joanna Rusinek
Wydawca:Wydawnictwo Literatura (2013-2022)
Serie wydawnicze:Na Końcu Języka
ISBN:978-83-7672-195-8 978-83-7672-930-5 978-83-8208-122-0 978837672195 978-83-7672-193-8 978-83-7673-195-8
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk epika komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania poradniki poradniki i przewodniki proza publikacje dydaktyczne publikacje popularnonaukowe zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 35 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo