I po krzyku!:

jak rozmawiać z dzieckiem bez podnoszenia głosu

Tytuł oryginalny:
Yell less, love more
how the Orange Rhino mom stopped yelling at her kids and how you can too!
Autor:
Sheila McCraith
Tłumacz:
Justyna Rudnik
Wydawcy:
Buchmann - Grupa Wydawnicza Foksal (2015)
Wydaw. Buchmann (2015)
Grupa Wydawnicza Foksal (2014)
ISBN:
9788328015913, 978-83-280-1908-9
Autotagi:
druk
książki
poradniki

Wyjątkowy poradnik dla rodziców - zwłaszcza dla tych, którym zdarza tracić się cierpliwość, czyli... dla wszystkich. Prawa do książki (wydanej w UK pod koniec 2014 roku) zostały sprzedane do kilku krajów. Autorka książki: Sheila McCraith, matka czworga chłopców, dzieli się pomysłowymi radami i niezwykle praktycznymi wskazówkami oraz przedstawia 30-dniowy program radzenia sobie ze złością. W uczciwy, życzliwy i dowcipny sposób opowiada o swoich emocjach i postanowieniach, a także przytacza wiele motywujących historii z życia wziętych. Książka powstała na podstawie popularnego bloga, którego prowadzenie miało pomóc autorce dotrzymać postanowienie, że nie będzie krzyczeć na synów przez 365 dni. Blog zwyciężył w konkursie na blog roku 2013 magazynu Parents.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo