Bajki o Kubusiu

Inne tytuły:
Puchatek spieszy z pomocą
Puchatkowe dzwoneczki
Instytucja sprawcza:
Walt Disney Company
Tłumaczenie:
Natalia Usenko
Anna Onichimowska
Liliana Bardijewska
Wydawca:
Wydawnictwo Egmont Polska (2011)
Wydane w seriach:
Kubuś i Przyjaciele
Seria Bajeczna
ISBN:
978-83-237-7526-3
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Wolsztyn im. Stanisława Platera - Katalog księgozbioru
Więcej informacji...

Kubuś i przyjaciele zapraszają do Stumilowego Lasu, gdzie razem z nimi przeżyjesz wiele wspaniałych przygód. Zobaczysz, jak mając ochotę na nicnierobienie można komuś pomóc, jak cudownie jest odwiedzać sąsiadów, jak założyć rysunkowy pamiętnik puchatkowy, a nawet jak odgonić zły sen! Z Kubusiem, Prosiaczkiem, Tygrysem i Kłapouchym nie można się nudzić nawet w szary, deszczowy dzień!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Puchatek spieszy z pomocą Puchatkowe dzwoneczki Puchatkowe sąsiedztwo Puchatkowy pamiętnik Szczęśliwego Nowego Roku Szkoła dla zwierzaków Zły sen Puchatka
Instytucja sprawcza:Walt Disney Company
Tłumaczenie:Natalia Usenko Anna Onichimowska Liliana Bardijewska
Wydawca:Wydawnictwo Egmont Polska (2011)
Serie wydawnicze:Kubuś i Przyjaciele Seria Bajeczna
ISBN:978-83-237-7526-3
Autotagi:druk epika książki literatura literatura piękna opowiadania
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo