Pamięć

Inne tytuły:
Pamięć 1
Wydawca:
Format
Wydane w seriach:
Akademia Umysłu
Autotagi:
DVD
gry komputerowe
multimedia interaktywne
podręczniki
Źródło opisu: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Pile - Katalog główny

Akademia Umysłu - PAMIĘĆ to jeden z grupy nowoczesnych programów, których stosowanie zwiększy możliwości Twojego umysłu. Dla uczniów, studentów i tych wszystkich, którzy pragną w pełni wykorzystać niezwykłe możliwości własnego mózgu. Program zawiera najnowsze metody, techniki i systemy doskonalenia pamięci. Znajdziesz tu ćwiczenia, które zwiększą Twoją zdolność zapamiętywania: tekstów, znaków, liczb, obrazów, sytuacji. Skróci się czas potrzebny na zapamiętanie informacji. Wzrośnie zdolność jej długoterminowego przechowywania. Nabyte umiejętności wykorzystasz, aby zapamiętywać: obce słówka, numery telefonów, terminy spotkań, imiona, nazwiska i twarze, treść czytanych gazet i książek. Program zawiera kilkanaście ćwiczeń. Opcje zwielokrotniają warianty ćwiczeń, a poziomy trudności pozwalają dostosować je do wieku i umiejętności. Jest też tryb Użytkownika, gdzie możesz eksperymentować z ustawieniami, aby określić granice swoich możliwości. Natomiast w trybie Nauki program będzie notował wyniki i oceniał postępy oraz odpowiednio dobierał intensywność i trudność ćwiczeń. W zależności od postępów trudność będzie rosła, ale może też okresowo zostać zmniejszona, gdy obniży się poziom wyników. W każdym programie może trenować kilku użytkowników, którzy zapisują się na listę. W trybie nauki każdy z nich ma prowadzony indywidualny program treningowy. Jego wyniki są oddzielnie rejestrowane i prezentowane.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo